I developed a game called Showtime Ball and it's trending in Ghana and Nigeria. Its free and available on iPhone and android. I've been getting a lot of good reviews from social media and I want to hear from you guys too, what do you think ?
Are you done making your game ? Pre-marketing is basically letting everyone know about your game before its released. On the first day of release you need to get as many downloads as possible so your game can start trending in your country. Send me your email address, i'll give you details on what i did
[QUOTE = "boyematthew, post: 56013, member: 57754"] Você terminou de fazer o seu jogo? O pré-marketing é basicamente deixar todos conhecerem seu jogo antes de serem lançados. No primeiro dia de lançamento, você precisa obter tantos downloads quanto possível para que seu jogo possa começar a sofrer tendências em seu país. Envie-me seu endereço de e-mail, eu lhe darei detalhes sobre o que fiz [/ QUOTE] Please, davidtrovisco@gmail.com Thank you
Thats awesome Matthew, if you could also send me some tips that would be great thanks. Gravitygames17@gmail.com